sms عشق به مادر


محفل خاطرات عشقی و شکست عشقی

░▒▓ اسیر ایمان و وفای عشق ▓▒░

 

ممنون از شما دوست عزیم الان شما در سایت که همه عاشقای که به یک طریقی به اصطلاح یا اسم که به زبان خیلی ساده ولی تو عمق آن نگاه بشه کوه ای از محبت ،عاطفه ،مهربونی،گذشت،ودل باختن است.اما خیلی ها از این واژه بزرگ (عشق) سوءاستفاده می شه که به نوعی خواستهای یا نیازهای خود را به عنوان عاشق شدن که به اسم باج خواهی ،هوس و... وچیزهای دیگر که باعث میشه طرف مقابل از عشق یا عاشق شدن خود نفرت پیدا کنه .من هم یک عاشق شکست خورده افسرده که روانی عشق شدم به همین خاطر از همه شما که به نوعی عاشق واقعی یا شکست خورده هستید . از عشقتون می خوام خاطری یا متنی از شکست خوردن و عاشق شدن خود را تو این سایتم بگید که با کمک شما ودست تو دست هم بدیم این سایت جهانی کنیم که همه اونای که عاشقن فریب کسانی که به عنوان واژه عشق سوءاستفاده نکنن و زجرء اونو نبینند نشن به نوعی کمک کنیم ،که انتخاب درست داشته باشن.اگه هر نوع خاطره یا متنی از عاشق شدن یا شکست عشقی خودتون دارید می تونید در قسمت نظر خواهی یا به ایمیل زیر ارسال نمایید ممنون منتظر صحبتهای گرمتون هستم     

   dj_khatere2000@yahoo.com 

djamp.mohammad@yemail.com

ممنون دوستون دارم عاشقای واقعی

معصومه دوست دارم بعد از مادرم توعشقمی
 
مادر جان به اندازه همه دخترای دنیا دوست دارم(محمد:نویسنده)
 
ماااااااااددرررر جاااااااااان ....!

فرستنده این پیام یه بوس میخواد ! اگه الان واسش نفرستی

ارواح خبیسه ! میان به زور ازت میگیرن !!! بـــــــــــــله !!!

 

از سوی یک منبع کاملا" آگاه اعلام شد:!!!

 پروفسور بیژن شکیبا ! گزینه اصلی فدراسون فوتبال

برای جانشینی علی دایی در تیم ملی!!



 

سلام ببخشید بیدارت کردم. . . . . . . میخواستم بدونم چند صفحه از پیک

نوروزیتو حل کردی ؟

 

گفته می شود کاندیداهای تصدی پست سرمربی تیم ملی فوتبال پس از علی

دایی گزینه ای داخلی و از بین افراد زیر می باشد:

1.     حسن عمو

2.     محمد خاله

3.     افشین عمه

4.     امیر با دار و دسته علی اینا

5.     علی پروین خانوم اینا




میدونی چرا به میز آرایشی زنا میگن میز توالت ؟ چون زنها تا وقتی جلوی اون

می شینن تا نر...ینن تو صورت خودشون بلند نمیشن !



سایت همسریابی شیدایی

نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





+نوشته شده در 3 خرداد 1398برچسب:sms عشق به مادر,ساعت1:52توسط ۩ dj محمد ۩ | |