اشعار عاشقی 1390


محفل خاطرات عشقی و شکست عشقی

░▒▓ اسیر ایمان و وفای عشق ▓▒░


 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

ممنون از شما دوست عزیم الان شما در سایت که همه عاشقای که به یک طریقی به اصطلاح یا اسم که به زبان خیلی ساده ولی تو عمق آن نگاه بشه کوه ای از محبت ،عاطفه ،مهربونی،گذشت،ودل باختن است.اما خیلی ها از این واژه بزرگ (عشق) سوءاستفاده می شه که به نوعی خواستهای یا نیازهای خود را به عنوان عاشق شدن که به اسم باج خواهی ،هوس و... وچیزهای دیگر که باعث میشه طرف مقابل از عشق یا عاشق شدن خود نفرت پیدا کنه .من هم یک عاشق شکست خورده افسرده که روانی عشق شدم به همین خاطر از همه شما که به نوعی عاشق واقعی یا شکست خورده هستید . از عشقتون می خوام خاطری یا متنی از شکست خوردن و عاشق شدن خود را تو این سایتم بگید که با کمک شما ودست تو دست هم بدیم این سایت جهانی کنیم که همه اونای که عاشقن فریب کسانی که به عنوان واژه عشق سوءاستفاده نکنن و زجرء اونو نبینند نشن به نوعی کمک کنیم ،که انتخاب درست داشته باشن.اگه هر نوع خاطره یا متنی از عاشق شدن یا شکست عشقی خودتون دارید می تونید در قسمت نظر خواهی یا به ایمیل زیر ارسال نمایید ممنون منتظر صحبتهای گرمتون هستم

 

 

           

 

dj_khatere2000@yahoo.com

 

 

 

 

 

 

 

djamp.mohammad@yemail.com

 

 

 

 

 

 

 

 

ممنون دوستون دارم عاشقای واقعی

 

 

 


 

 

اشعار عاشقانه کوتاه برای اس ام اس جدید سال 90

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

رفیق هر شب و هر روزی دل / غمت تا بوده، بوده روی دل


 

 

بگردان گوشه ی چشمی و بنگر / چه حالی دارد آتش سوزی دل

 

 

———————————-

 

 

تو مثل شمعدانی ها پر از راز و زیبایی / من در پیش چشمان تو مشتی خاک گلدانم


 

 

 

تمام آرزوهایم زمانی

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

سبز

 

 

 

 

 

 

میگردد / که تو یک شب بگویی دوستت دارم

 

 

 

 

 

 

 

———————————-

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

چشم بر هم نهادم گردش دوران گذشت / بهر یک نفر سخت و بهر دیگری آسان گذشت

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

روزگاری خواهد آمد با خودت نجوا کنی / یاد باد آن روزگارانی که با یاران گذشت

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

———————————-

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

دست من کوتاه از دیدار توست / قلب من اما همیشه یاد توست

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

بهترینم هرکجا هستی بدان / هر کجا باشم دلم در یاد توست

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

———————————-

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

خواهم ز خدا که بی وفایم نکند / غرق گنهم ولی رهایم نکند / یک خواسته دارم ز خدای تو عزیز /  در هر دو جهان جدایم نکند

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

———————————-

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

میدونی فرق تو با جاده چیه؟ جاده رو باید انقدر بری تا برسی به آخرش، ولی تو همینجوری آخرشی، آخرش

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

چه غم داری به دل ای نام تو آرام جان / که در وصف تو قاصر گشته این دست و زبانم / بهشتم دوزخ و آبم چو آتش وقت دوری / ندارد بیش از این ذهن و دلم تاب صبوری

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

———————————-

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

در املاء دوستی برای محبت تشدید بزار، تا از دوستیمون نیم نمره هم کم نشه!!!

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

———————————-

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

ان که قسمت ما شد، بهار مال شما، دلم به یادت افتاد، سلام حال شما؟

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

———————————-

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

چترم باز باشه یا بسته فرقی نمیکنه، بی تو آسمان دلم همیشه بارانیست

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

———————————-

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

قلب من تو دستاته، خواهش میکنم دستتو مشت کن که به غیر از تو کسی نبینه

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

———————————-

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

در گورستان صلیبی می گذارم تا همه بدانند در آنجا مرده ای هست، پس تو هم به قلب صلیبی بیاویز تا همه بدانند گورستان من قلب توست

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

———————————-

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

در خالصانه ترین گوشه ی قلبم، آنجا که خبر از تاریکی است یاد تو میدرخشد

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

———————————-

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

خوبی چه بدی داشت که تکرار نکردی، مهر مرا بردیو ز من یادی نکردی، روزگار میگذرد این چنین شاد نباش، آخر تو جوابش میدهی این همه ظلم که بر من کردی

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

———————————-

 

 

 

 

 

 

 

 

 


سایت همسریابی شیدایی

نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





+نوشته شده در چهار شنبه 11 خرداد 1390برچسب:سری جدید اشعار عاشقی,ساعت10:30توسط ۩ dj محمد ۩ | |