sms داغ داغ خفن


محفل خاطرات عشقی و شکست عشقی

░▒▓ اسیر ایمان و وفای عشق ▓▒░

ممنون از شما دوست عزیم الان شما در سایت که همه عاشقای که به یک طریقی به اصطلاح یا اسم که به زبان خیلی ساده ولی تو عمق آن نگاه بشه کوه ای از محبت ،عاطفه ،مهربونی،گذشت،ودل باختن است.اما خیلی ها از این واژه بزرگ (عشق) سوءاستفاده می شه که به نوعی خواستهای یا نیازهای خود را به عنوان عاشق شدن که به اسم باج خواهی ،هوس و... وچیزهای دیگر که باعث میشه طرف مقابل از عشق یا عاشق شدن خود نفرت پیدا کنه .من هم یک عاشق شکست خورده افسرده که روانی عشق شدم به همین خاطر از همه شما که به نوعی عاشق واقعی یا شکست خورده هستید . از عشقتون می خوام خاطری یا متنی از شکست خوردن و عاشق شدن خود را تو این سایتم بگید که با کمک شما ودست تو دست هم بدیم این سایت جهانی کنیم که همه اونای که عاشقن فریب کسانی که به عنوان واژه عشق سوءاستفاده نکنن و زجرء اونو نبینند نشن به نوعی کمک کنیم ،که انتخاب درست داشته باشن.اگه هر نوع خاطره یا متنی از عاشق شدن یا شکست عشقی خودتون دارید می تونید در قسمت نظر خواهی یا به ایمیل زیر ارسال نمایید ممنون منتظر صحبتهای گرمتون هستم       

   dj_khatere2000@yahoo.com 

djamp.mohammad@yemail.com

ممنون دوستون دارم عاشقای واقعی

به جای ریختن آب پشت سر مسافر انداختن تف کفایت می کند ... ستاد اصلاح الگوی مصرف

***********

شنبه روی جلد هفته است ، پنجشنبه پشت جلد و جمعه ضمیمه ی مزخرف آن


 **********

همه از دوست فقط چشم و دهن می خواهند 

 روزگاریست همه عرض بدن می خواهند

عشق ها را همه با دور کمر می سنجند

آنچه دیدند به مقیاس نظر می سنجند

خوب طبیعیست که یکروزه به پایان برسد

عشق هایی که سر پیچ خیابان برسد


********
 

|""""""""""|_:!""-.,

 

"@@""""""  ""@""

 


ده تن آجر فدای زیر بنای وجودت

 
********
 
تو سیب سرخ کدامین درخت پرتقالی

 که هر دانه انارت به سرخی گیلاس های درخت موز است


 ای گلابی من .


 (شاعر: بنده خدا  )

*********

بوسه پلی است بین قهر و آشتی ، بیا هی قهر کنیم هی آشتی !

  ********


برای شادی روح هموسو،۱۰ بار بگو لعنت بر شاهزاده تسو.

 

این پیام رو برای ۱۰ نفر بفرست،حتما امشب سوسونا میاد به خوابت!

********

چی صدا کنم تو رو ؟ گورخر یا کانگورو !؟

کاشکی خر بودی عزیزم میشدم سوار تو !!!

******** 


یه مثل قدیمی هست که میگه :

فلفل نبین چه ریزه ! درشتاش زیر میزه !!

 *******


انسان = خواب + خوراک + کار + تفریح

الاغ = خواب + خوراک

پس

انسان = الاغ + کار +
تفریح

و بنابراین

انسان - تفریح = الاغ + کار

بعبارت دیگر

انسانی که تفریح نداره = الاغیه که فقط کار می کنه

 ********


واگذاری زمین های جنگجویان دامون به صورت نقد و اقساط

یکی بخر مفت

دوتا بخر سوسانو ببر

 ********


قلب من با قلب توخورده گره نکنه نازکنی باز کنی این دوگره

********

شگرد نیروی انتظامی برای جمع آوری خانه های مجردی !

- زینگ !

+کیه ؟

-منم ...ن !

+ دروغ نگو مادر ما شهرستانه ..

- مجردن ! خونه رو خالی کنین !

 
********


L         '            "                           v      "         e          .           o

bebin barat Love terekoondam

 



سایت همسریابی شیدایی

نظرات شما عزیزان:

محدثه
ساعت12:21---2 تير 1395
عشقم چن وق پیش ازداج کرد و الان بچش ب دنیا اومده وقتی فهمیدم بچه دار شده جیگرم اتیش گرفت اخه همیشه میگف من بچه خیلی دوس دارم محدثه توم باید بچمونو خیلی دوس داشته باشی چون اون میوه عشقمون میشه اما کو الان ...
سعید هیچوقت نمیبخشمت هیچوقت.
اونقد گریه کردم ک چشام میسوزه دلم مرگ میخاد خدا مرررررررررررررررگ


اسما
ساعت14:06---8 تير 1391
سلام.من 17سالمه 15ساله بودم که عاشق حسین شدم از جون دل واسش میمردم رفت عاشق یکی دیگه شد بعد چندماه برگشت وپشیمون شد وقتی برگشت که دیگه دیر شده من دیگه اون اسمای سابق نیستم بخاطرش مریض شدم و..الانم باهاش حرف میزنم نمیدونم دوسش دارم یا ازش متنفرم نمیدونم ولی اگه ی روز بش اس ندم دیونه میشم..

اسما
ساعت14:06---8 تير 1391
سلام.من 17سالمه 15ساله بودم که عاشق حسین شدم از جون دل واسش میمردم رفت عاشق یکی دیگه شد بعد چندماه برگشت وپشیمون شد وقتی برگشت که دیگه دیر شده من دیگه اون اسمای سابق نیستم بخاطرش مریض شدم و..الانم باهاش حرف میزنم نمیدونم دوسش دارم یا ازش متنفرم نمیدونم ولی اگه ی روز بش اس ندم دیونه میشم..

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





+نوشته شده در 3 خرداد 1390برچسب:sms داغ داغ خفن,ساعت1:54توسط ۩ dj محمد ۩ | |